Τη δεύτερη νίκη σε ισάριθμους αγώνες σημείωσε απόψε η Εθνική Γυναικών, που επιβλήθηκε της Κίνας με 15-9 στο κολυμβητήριο του Καρπενησίου.
Το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα πήρε από την αρχή ευρύ προβάδισμα (5-1), για να ισορροπήσουν οι Κινέζες στο δεύτερο οκτάλεπτο και το ημίχρονο να ολοκληρωθεί με 9-5 για την Ελλάδα.
Στο δεύτερο μισό οι διεθνείς έπαιξαν με συγκέντρωση στην επίθεση, χάνοντας και δύο πέναλτι με τις Τσουκαλά και Μ. Πλευρίτου.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












