Skip to main content

Παραιτήθηκε ο Σίλβα από τον Ολυμπιακό, νέος τεχνικός ο Βίκτορ Σάντσεθ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Κεραυνός εν αιθρία στον Ολυμπιακό, καθώς εντελώς αιφνιδιαστικά ο Μάρκο Σίλβα υπέβαλε την παραίτησή του στη διοίκηση, η οποία την έκανε αποδεκτή και λίγο αργότερα ανακοίνωσε την πρόσληψη του Βίκτορ Σάντσεθ. 

Υπενθυμίζεται ότι ο Πορτογάλος τεχνικός είχε συμβόλαιο με τους «ερυθρόλευκους» για άλλο ένα έτος, ενώ είχε ήδη ξεκινήσει προετοιμασία με την πειραϊκή ομάδα και βρισκόταν στην Αυστρία.

Οι εξελίξεις ήταν όμως καταιγιστικές και μένει να φανεί τι μεσολάβησε γι΄ αυτή την εν πολλοίς απροσδόκητη εξέλιξη, αλλά για να ακολουθήσει άμεσα η κοινοποίηση του νέου προπονητή προφανώς κάτι προϋπήρχε.

Ο Βίκτορ Σάντσεθ ήταν βοηθός του Μίτσελ στη θητεία του στον Ολυμπιακό και ύστερα ακολούθησε δική του πορεία, αναλαμβάνοντας την Ντεπορτίβο Λα Κορούνια.

Η ανακοίνωση για Σίλβα:

«Η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ενημερώνει τους φιλάθλους μας ότι ο προπονητής Μάρκο Σίλβα υπέβαλε την παραίτησή του επικαλούμενος προσωπικούς λόγους. Η παραίτησή του έγινε δεκτή».

Η ανακοίνωση για Σάντσεθ:

«Η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Ισπανό προπονητή, Βίκτορ Σάντσεζ».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.