Ο Αβραάμ Παπαδόπουλος θα συνεχίσει ως ποδοσφαιριστής στον Ολυμπιακό για άλλον ένα χρόνο, καθώς υπέγραψε χθες νέο συμβόλαιο με τους «ερυθρόλευκους».
Όπως ανέφερε η αθλητική εφημερίδα «Κόκκινος πρωταθλητής», ο πρώην διεθνής κεντρικός αμυντικός έμεινε με τη σύμφωνη γνώμη του Πέδρο Μαρτίνς.
Ο 35χρονος Παπαδόπουλος επέστρεψε στον Ολυμπιακό πριν από μερικούς μήνες, προερχόμενος από το πρωτάθλημα της Αυστραλίας και κατέγραψε δύο συμμετοχές.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












