Τις αλλαγές στο πρόγραμμα των τρίων αγώνων της Α΄ φάσης των play off της Basket League ανακοίνωσε την Παρασκευή (14/05) ο ΕΣΑΚΕ.
Το ντέρμπι των «Δικεφάλων», ΑΕΚ-ΠΑΟΚ, θα διεξαχθεί την Κυριακή (16/05) στις 17:00, με τις δύο ομάδες να έχουν από μία νίκη και ν΄ αναζητούν αυτή που θα δώσει το «εισιτήριο» για τους ημιτελικούς.
Αναλυτικά το πρόγραμμα:
Κυριακή 16/05
ΟΑΚΑ: ΑΕΚ – ΠΑΟΚ (17:00, ΕΡΤ3 Live)
Δευτέρα 17/05 (εάν χρειαστεί)
ΟΑΚΑ: Παναθηναϊκός-Ιωνικός (17:00)
Δ. Τόφαλος: Προμηθέας Πάτρας – Περιστέρι (20:50, ΕΡΤ3 live)
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












