Skip to main content

Ιστιοπλοΐα: «Χρυσοί» οι Μάντης/Καγιαλής στην Ισπανία

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου του Παγκοσμίου Κυπέλλου της κλάσης 470, που διεξήχθη στο Σανταντέρ της Ισπανίας ανέβηκαν οι Παναγιώτης Μάντης και Παύλος Καγιαλής.

Από την αρχή του αγωνίσματος οι «χάλκινοι» Ολυμπιονίκες του Ρίο έδειξαν τις διαθέσεις τους και μπορεί να κατέλαβαν την 7η θέση στη medal race, ωστόσο, είχαν ήδη εξασφαλίσει σημαντικό προβάδισμα και δεν απειλήθηκαν για να χάσουν την πρώτη θέση.

Το ελληνικό πλήρωμα ολοκλήρωσε τον αγώνα με 36 βαθμούς ποινής, έναντι 42β. των Αυστριακών Μπάργκεχρ-Μαχρ και 43.6β. των Ιταλών Φεράρι-Καλάμπρο (νικητές της medal race), οι οποίοι πήραν τη δεύτερη και την τρίτη θέση αντίστοιχα.

Σημαντική επιτυχία για την ελληνική ιστιοπλοϊα αποτελεί και η δεύτερη θέση της Βασιλείας Καραχάλιου στα Laser Radial, μετά από σκληρή μάχη με την Ουρουγουανή Μορέιρα Φρασκίνι και τη Βελγίδα Πλάσχαερτ, τις οποίες ξεπέρασε κατά ένα βαθμό (65 έναντι 66). 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.