Χωρίς θεατές της ΑΕΚ θα διεξαχθεί ο αυριανός αγώνας της Ένωσης με τη Λάρισα στο «Αλκαζάρ».
Η απόφαση απαγόρευσης οποιαδήποτε μετακίνησης, οργανωμένης ή μεμονωμένης, των «κιτρινόμαυρων» οπαδών ελήφθη από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού «για σοβαρούς λόγους διαφύλαξης της δημόσιας τάξης και ασφάλειας».
Η απόφαση φέρει την υπογραφή του υφυπουργού Αθλητισμού, Σταύρου Κοντονή. Μετά την κοινοποίησή της στην ΑΕΚ, ο «Δικέφαλος» τη γνωστοποίησε στους φίλους της ομάδας από το Twitter.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












