Οπαδοί της ΑΕΚ και του Ολυμπιακού συγκρούστηκαν στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για τρεις τραυματίες.
Απ΄ ότι έγινε γνωστό την ώρα που οι οπαδοί της ΑΕΚ αποχωρούσαν από το κλειστό της Ηλιούπολης μετά τον αγώνα που έδωσε εκεί η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της Ένωσης με την τοπική ομάδα, συναντήθηκαν με φίλους του Ολυμπιακού, που εκείνη την ώρα μετέβαιναν προς το Καραϊσκάκη για να παρακολουθήσουν το ματς με τον Λεβαδειακό.
Τα επεισόδια μεταξύ τους δεν άργησαν. Ακολούθησε άγριο κυνηγητό, εκτοξεύθηκαν αντικείμενα εκατέρωθεν, ενώ έπεσαν και μολότοφ! Δύο-τρεις οπαδοί του Ολυμπιακού τραυματίστηκαν, ευτυχώς όχι σοβαρά…
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












