Με ανάρτησή του στο facebook ο Βαγγέλης Μαρινάκης έδωσε συγχαρητήρια στην ανδρική ομάδα βόλεϊ του Ολυμπιακού για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας.
Λίγη ώρα μετά το 3-0 στον τελικό επί της Κηφισιάς ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης μέσω της προσωπικής του ιστοσελίδας στο facebook συνεχάρη τους αθλητές του βόλεϊ για το τρόπαιο του Κυπέλλου: «Θερμά συγχαρητήρια στην ομάδα βόλεϊ του Συλλόγου μας που έγραψε μία ακόμα σελίδα δόξας με την κατάκτηση του Κυπέλλου! ΖΗΤΩ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ!»
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











