Skip to main content

Europa League: Πρόστιμο της UEFA σε Ολυμπιακό για τον αγώνα με Άντερλεχτ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με πρόστιμο 25.000 ευρώ τιμωρήθηκε ο Ολυμπιακός από την Πειθαρχική Επιτροπή της UEFA για τα επεισόδια που σημειώθηκαν έξω από το «Γ. Καραϊσκάκης», πριν τον αγώνα με την Άντερλεχτ για τη φάση των»32» του Γιουρόπα Λιγκ.

Η συνάντηση διεξήχθη στις 25 Φεβρουαρίου και έληξε με νίκη των Βέλγων (2-1) στην παράταση. Η διοίκηση της Άντερλεχτ, όμως, έκανε καταγγελία στην Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία, που προχώρησε σε επιβολή προστίμου.

Οι «ερυθρόλευκοι» θα μπορούσαν να έχουν υποστεί μεγαλύτερη τιμωρία, όμως είχε ως ελαφρυντικό στοιχείο το ότι μέσα στο φαληρικό γήπεδο δεν σημειώθηκε το παραμικρό «παρατράγουδο».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.