Χρόνια πολλά στους Έλληνες, για την Εθνική εορτή της 25ης Μαρτίου, ευχήθηκε ο Πορτογάλος τεχνικός του Ολυμπιακού, Πέδρο Μαρτίνς.
Ο προπονητής των «ερυθρόλευκων» θέλησε να στείλει προσωπικές ευχές όχι μόνο στους φιλάθλους της ομάδας του Πειραιά αλλά σε όλους τους Έλληνες, μέσω του λογαριασμού του στο Twitter.
«Παρά τις δύσκολες στιγμές που περνάμε όλοι μας, θα ήθελα να ευχηθώ σήμερα σε όλους τους Έλληνες Χρόνια Πολλά! Μείνετε σπίτι, μείνετε ασφαλείς», έγραψε ο Μαρτίνς.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











