Skip to main content

Για πάντα στο «λιμάνι» ο Φουρνιέ

Το συμβόλαιο του Γάλλου σούπερ σταρ στον Ολυμπιακό αναμένεται να ανανεωθεί με αυξημένες αποδοχές

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Μετά το πέρασμα του ΣΕΦ στην ΚΑΕ Ολυμπιακός για τα επόμενα 49 χρόνια, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ανάπτυξη του πειραϊκού συλλόγου, οι «ερυθρόλευκοι» φίλαθλοι αναμένεται να βιώσουν σύντομα άλλη μια μεγάλη χαρά.

Ο αγαπημένος της εξέδρας, ο Εβάν Φουρνιέ και οι πρόεδροι του Ολυμπιακού, Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος, έδωσαν τα χέρια για μακροχρόνια ανανέωση της συνεργασίας τους, αναφέρουν σημερινές πληροφορίες από το περιβάλλον της ομάδας.

Επιθυμία των μεγαλομετόχων της ΚΑΕ είναι να μπει ο Ολυμπιακός στο νέο ΣΕΦ με τον Γάλλο σούπερ σταρ παρόντα, γι΄ αυτό και το συμβόλαιό του (λήγει το 2026) θα ανανεωθεί με αυξημένες αποδοχές.

Αν και βρίσκεται μόλις έναν χρόνο στην ομάδα, ο Φουρνιέ δέθηκε όσο ελάχιστοι με τον σύλλογο και το φίλαθλο κοινό του, που τον αποθεώνει σε κάθε ευκαιρία.

Και επειδή τα αισθήματα εκτίμησης και σεβασμού είναι αμοιβαία, ο Γάλλος άσος θα «δέσει» στο λιμάνι για πολύ καιρό ακόμα…

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.