Σε τυπική διαδικασία μετέτρεψε από σήμερα η Παρί Σεν Ζερμέν τον αγώνα ρεβάνς με την Μπρεστ στα πλέι οφ του Champions League για την πρόκριση τους «16» της διοργάνωση.
Η ομάδα του Λουίς Ενρίκε ήθελε να τελειώσει από το πρώτο παιχνίδι με την πρόκριση και το πέτυχε απολύτως, νικώντας με 3-0 την «πρωτάρα» Μπρεστ στο Stade municipal de Roudourou.
Οι Παριζιάνοι επέβαλαν από την αρχή το παιχνίδι τους κι έκλεισαν το πρώτο ημίχρονο προηγούμενοι με 2-0, χάρη στα γκολ των Βιτίνια στο 21ο λεπτό με πέναλτι και Ουσμάν Ντεμπελέ στο 45ο.
Το τελικό σκορ διαμόρφωσε στο 66΄ με το δεύτερο προσωπικό τέρμα του ο Γάλλος διεθνής επιθετικός, δίνοντας χαρακτήρα διεκπεραίωσης στον επαναληπτικό της 19ης Φεβρουαρίου, στο «Παρκ ντε Πρενς».
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












