Το καλό ξεκίνημα δεν είχε συνέχεια για την Μαρία Σάκκαρη, η οποία ηττήθηκε στα δύο σετ (6-3, 6-2) από την Ίγκα Σφιόντεκ (Νο2 στην παγκόσμια κατάταξη) και αποκλείστηκε στον β΄ γύρο του τουρνουά της Ντόχα.
Η Ελληνίδα τενίστρια προηγήθηκε με 3-2 στο πρώτο σετ αλλά στη συνέχεια έχασε οκτώ διαδοχικά γκέιμ από την πολύ δυνατή Πολωνή, η οποία στοχεύει στην τρίτη συνεχή κατάκτηση του Qatar Open.
Το δεύτερο σετ ξεκίνησε με σερί 4-0 της Σφιόντεκ κι εκεί ο αγώνας έγινε χωρίς επιστροφή για την Σάκκαρη.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












