Ο κορωνοϊός έπληξε και τον ιδιοκτήτη της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλη Μαρινάκη, όπως γνωστοποίησε ο Έλληνας εφοπλιστής μέσω των λογαριασμών του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
«Ο γνωστός ιός με ‘επισκέφθηκε’ και θεώρησα υποχρέωσή μου να το δημοσιοποιήσω. Νιώθω καλά καθώς λαμβάνω όλα τα απαραίτητα μέτρα και πειθαρχώ στις οδηγίες των γιατρών και το ίδιο συνιστώ στους συμπολίτες μου. Περαστικά σε όλους μας», αναφέρει η ανάρτηση στο Instagram.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












