Ολυμπιακός και ΑΕΚ θα μονομαχήσουν αύριο το απόγευμα (18:30) για τον πρώτο τίτλο της σεζόν στο βόλεϊ γυναικών, στον μεγάλο τελικό του final 4 Κυπέλλου που διεξάγεται στην Χίο.
Μετά τη νίκη – θρίλερ των «ερυθρόλευκων» επί του Παναθηναϊκού με 3-2 σετ, η Ένωση επικράτησε σχετικά εύκολα της Ηλιούπολης με 3-1 (27-25, 23-25, 25-16, 25-07).
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












