Skip to main content

Εκτός BCL και το Περιστέρι

Η ελληνική ομάδα ηττήθηκε στη Γαλλία για δεύτερη φορά από την Ντιζόν κι έμεινε εκτός συνέχειας στη διοργάνωση.

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Μετά τον ΠΑΟΚ, το Basketball Champions League αποχαιρέτησε τη νύχτα της Τετάρτης (18/1) και το Περιστέρι.

Η ομάδα των δυτικών προαστίων ηττήθηκε εκτός έδρας με 88-82 από τη Ντιζόν, στο πλαίσιο των play-in της διοργάνωσης, ήταν η δεύτερη φορά στη σειρά (2-1) και η πρόκριση πήγε στην πλευρά των Γάλλων.

Με κορυφαίο τον Κασελάκη (22 πόντοι), η ομάδα του Βασίλη Σπανούλη προηγήθηκε με 11 πόντους (29-18) στο 12΄ αλλά αυτή η απόδοση δεν είχε διάρκεια.

Οι παίκτες του Νέναντ Μάρκοβιτς εκμεταλλεύτηκαν τα αντίπαλα λάθη και παρά την αστοχία τους πίσω από τα 6,75 (0/9 τρίποντα στο πρώτο ημίχρονο) προηγήθηκαν με 61-43 στο 28΄.

Η ελληνική ομάδα δεν παράτησε το παιχνίδι, πάντως, μείωσε στους έξι πόντους (72-66) στο 35΄ αλλά δεν είχε λύσεις για την υπέρβαση, πληρώνοντας τα λάθη και την αστοχία της…

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.