Μετά τον ΠΑΟΚ, το Basketball Champions League αποχαιρέτησε τη νύχτα της Τετάρτης (18/1) και το Περιστέρι.
Η ομάδα των δυτικών προαστίων ηττήθηκε εκτός έδρας με 88-82 από τη Ντιζόν, στο πλαίσιο των play-in της διοργάνωσης, ήταν η δεύτερη φορά στη σειρά (2-1) και η πρόκριση πήγε στην πλευρά των Γάλλων.
Με κορυφαίο τον Κασελάκη (22 πόντοι), η ομάδα του Βασίλη Σπανούλη προηγήθηκε με 11 πόντους (29-18) στο 12΄ αλλά αυτή η απόδοση δεν είχε διάρκεια.
Οι παίκτες του Νέναντ Μάρκοβιτς εκμεταλλεύτηκαν τα αντίπαλα λάθη και παρά την αστοχία τους πίσω από τα 6,75 (0/9 τρίποντα στο πρώτο ημίχρονο) προηγήθηκαν με 61-43 στο 28΄.
Η ελληνική ομάδα δεν παράτησε το παιχνίδι, πάντως, μείωσε στους έξι πόντους (72-66) στο 35΄ αλλά δεν είχε λύσεις για την υπέρβαση, πληρώνοντας τα λάθη και την αστοχία της…
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












