Η Γκάνα ηττήθηκε από την Πορτογαλία με 3-2 και ο προπονητής της αφρικανικής ομάδας, Ότο Άντο, είχε πολλά παράπονα από την διαιτησία. Κυρίως για το πέναλτι που δόθηκε υπέρ των Ιβήρων σε πτώση του Κριστιάνο Ρονάλντο εντός περιοχής.
«Ο διαιτητής έδωσε ένα πέναλτι που δεν ήταν. Όλοι το είδαν αυτό. Γιατί; Επειδή ήταν ο Ρονάλντο ή κάτι άλλο; Αν κάποιος σκοράρει ένα γκολ να τον συγχαρούμε. Αυτό όμως ήταν ένα δώρο. Ένα ξεχωριστό δώρο από τον διαιτητή» ανέφερε χαρακτηριστικά ο έμπειρος κόουτς.
naftemporiki.gr
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












