Είκοσι πέντε ποδοσφαιριστές περιλαμβάνονται στην πρόσκληση του Γουστάβο Πογέτ για τους φιλικούς αγώνες της Εθνικής, με την Μάλτα (Βαλέτα, 17 Νοεμβρίου) και την Ουγγαρία (Βουδαπέστη, 20 Νοεμβρίου).
Στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα κλήθηκε ξανά ο Παναγιώτης Ρέτσος, όπως επίσης οι Γιαννούλης και Κώτσιρας, ενώ έμειναν εκτός Βλαχοδήμος, Μπάλντοκ, Τσιμίκας και Μαυροπάνος
Οι ποδοσφαιριστές που επέλεξε ο Ουρουγουανός τεχνικός είναι οι:
Πασχαλάκης, Μπάρκας, Αθανασιάδης, Γούτας, Χατζηδιάκος, Κουλιεράκης, Ρέτσος, Τζαβέλλας, Γιαννούλης, Κυριακόπουλος, Κώτσιρας, Ρότα, Αλεξανδρόπουλος, Μπακασέτας, Μπουχαλάκης, Κουρμπέλης, Μάνταλος, Παπανικολάου, Σιώπης, Χατζηγιοβάνης, Δουβίκας, Φούντας, Ιωαννίδης, Μασούρας, Πέλκας.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












