Μεγάλη νίκη απέναντι στο Νο 2 της παγκόσμιας κατάταξης πέτυχε η Μαρία Σάκκαρη και προκρίθηκε στα ημιτελικά των WTA Finals.
Η Ελληνίδα τενίστρια επικράτησε με 2 -1 σετ της Αρίνα Σαμπαλένκα σε μία αναμέτρηση που διήρκεσε 2 ώρες και 47 λεπτά. H Σάκκαρη επικράτησε στο πρώτο σετ με 7-6 και έχασε με το ίδιο σκορ το 2ο. Στο tie break επικράτησε με 6-3.
Είναι η πρώτη Ελληνίδα τενίστρια που περνάει στα ημιτελικά της συγκεκριμένης διοργάνωσης.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












