Οι ΠΑΕ Πανιώνιος και Ξάνθη κλήθηκαν σε απολογία για την προσεχή Δευτέρα από τον αθλητικό δικαστή της Σούπερ Λίγκας, για τη συμπεριφοράς των οπαδών τους στο μεταξύ τους παιχνίδι, στο πλαίσιο της 23ης αγωνιστικής.
Οι «κυανέρυθροι», από την πλευρά τους, έχουν καταθέσει ένσταση από χθες για το κύρος του συγκεκριμένου αγώνα, μετά την απόρριψη εκ μέρους της διοργανώτριας του αιτήματός τους για αναβολή του ματς, λόγω της ανάκλησης του πιστοποιητικού συμμετοχής της Ξάνθης.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












