Skip to main content

Σε απολογία Πανιώνιος και Ξάνθη, ένσταση οι «κυανέρυθροι»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Οι ΠΑΕ Πανιώνιος και Ξάνθη κλήθηκαν σε απολογία για την προσεχή Δευτέρα από τον αθλητικό δικαστή της Σούπερ Λίγκας, για τη συμπεριφοράς των οπαδών τους στο μεταξύ τους παιχνίδι, στο πλαίσιο της 23ης αγωνιστικής.

Οι «κυανέρυθροι», από την πλευρά τους, έχουν καταθέσει ένσταση από χθες για το κύρος του συγκεκριμένου αγώνα, μετά την απόρριψη εκ μέρους της διοργανώτριας του αιτήματός τους για αναβολή του ματς, λόγω της ανάκλησης του πιστοποιητικού συμμετοχής της Ξάνθης.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.