Skip to main content

Ο Μήλης οδήγησε τον Φοίνικα σε μεγάλο «διπλό» επί του Παναθηναϊκού

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Εντυπωσιακός ήταν ο Φοίνικας Σύρου στο ντέρμπι της 2ης αγωνιστικής της Α1 βόλεϊ με τον Παναθηναϊκό.

Οι νησιώτες πέτυχαν μεγάλη νίκη με 3-0 επί των «πρασίνων» στο κλειστό του Αγίου Θωμά και «έπιασαν» στην κορυφή τους Ολυμπιακό και Ηρακλή, ενώ με τον «Γηραιό» η ομάδα της Σύρου δεν έχουν χάσει ακόμη ούτε σετ!

Οι νικητές είχαν σε μεγάλη ημέρα τον 23χρονο διαγώνιο, Νίκο Μήλη, ο οποίος πέτυχε 18 πόντους. Ο Φοίνικας υποδέχεται την επόμενη αγωνιστική στο κλειστό της Ερμούπολης τον Ολυμπιακό, στο πιο μεγάλο ματς της 3ης ημέρας του πρωταθλήματος.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.