Συγκέντρωση στα δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων πραγματοποιούν στις 12 το μεσημέρι της Δευτέρας οι διοικητικοί υπάλληλοι των πανεπιστημίων, υπερασπιζόμενοι 14 συναδέλφους τους.
Όπως αναφέρουν σε σχετική ανακοίνωση, καταγγέλλουν «τη δίωξη της απεργίας 3,5 μηνών των διοικητικών υπαλλήλων» και ζητούν να αρθεί κάθε δίωξη σε βάρος των απεργών των ΑΕΙ.
«Στεκόμαστε απέναντι σε κάθε δίωξη υπέρ της εφαρμογής των αντεργατικών μέτρων και των μνημονίων», συμπληρώνουν.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












