Skip to main content

Στο νοσοκομείο η απεργός πείνας Αφροδίτη Υψηλάντη

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο νοσοκομείο «Ερρίκος Ντυνάν» μεταφέρθηκε εσπευσμένα η δημοσιογράφος Αφροδίτη Υψηλάντη, που κάνει απεργία πείνας για τον ΕΔΟΕΑΠ.

Τη δημοσιογράφο επισκέφτηκε γιατρός της ομάδας «SOS Ιατροί» στον χώρο της απεργίας πείνας, έξω από τα γραφεία της ΕΣΗΕΑ, και διαπίστωσε οξεία βρογχίτιδα με ενδεχόμενο τη μετατροπή σε πνευμονία.

Για τον σκοπό αυτό, ζήτησε να μεταφερθεί η απεργός πείνας εσπευσμένα στο νοσοκομείο.

Η κ. Υψηλάντη αυτή τη στιγμή έχει συνδεθεί με μηχάνημα οξυγόνου.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.