Skip to main content

Ουκρανία – Ντονέτσκ: Οβίδα έπληξε νοσοκομείο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Οβίδα έπληξε νοσοκομείο στην ελεγχόμενη από τους φιλορώσους αποσχιστές πόλη Ντονέτσκ της ανατολικής Ουκρανίας την Τετάρτη.

Από την τοπική διοίκηση γίνεται λόγος για νεκρούς και τραυματίες, ενώ δημοσιογράφος του Γαλλικού Πρακτορείου τόνισε ότι υπάρχουν τουλάχιστον τρία θύματα.

«Υπήρξε πλήγμα πυροβολικού στις 12 το μεσημέρι. Η οβίδα έπληξε νοσοκομείο, υπάρχουν νεκροί και τραυματίες», αναφέρεται σε ανακοίνωση της διοίκησης της πόλης η οποία αναρτήθηκε στον ιστότοπό της.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.