Αποκαταστάθηκε, σύμφωνα με την τροχαία, η κυκλοφορία των οχημάτων σε τμήματα της λεωφόρου Αθηνών-Σουνίου όπου είχε διακοπεί, λόγω της μεγάλης πυρκαγιάς σε Καλύβια-Ανάβυσσο, στον δήμο Σαρωνικού.
Συγκεκριμένα, διεξάγεται πλέον κανομικά σε:
- λ. Αθηνών Σουνίου απο το ύψος της λ. Καλυβίων, στο ρεύμα από Αθήνα προς Σούνιο
- λ. Αθηνών Σουνίου από το ύψος του οικισμού Παλαιάς Φώκαιας, στο ρεύμα από Σούνιο προς Αθήνα
- λ. Καραμανλή από το ύψος της λ. Αθηνών-Σουνίου, στο ρεύμα από Αθήνα προς Σούνιο
- λ. Αθηνών-Σουνίου από το ύψος της οδού Αγίας Φωτεινής, στο ρεύμα από Σούνιο προς Αθήνα.
Αντιθέτως, διεκόπη απόψε η κυκλοφορία:
- στη λ. Αναβύσσου, από το ύψος της οδού Αριστοδήμου
- στη λ. Καλυβίων από το ύψος της οδού Ολύμπου
- στην Αναβύσσου από ύψος οδούς Αιγιαλείας
- στη λ. Λαυρίου από το ύψος της οδού Βρυούλων.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












