Skip to main content

ΚΥΤ Μόριας: 35 τα θετικά κρούσματα Covid19 – Αποκλεισμένο έως 15/9

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ολοκληρώθηκε η διαδικασία διενέργειας ελέγχων για κορωνοϊό που έλαβαν χώρα τις τελευταίες ημέρες στη νέα ιατρική μονάδα του ΚΥΤ Μόριας. Ελήφθησαν συνολικά 2.000 φαρυγγικά επιχρίσματα, εκ των οποίων 100 από το εργαζόμενο προσωπικό και 1.900 από διαμένοντες στο ΚΥΤ.

Από τους ελέγχους που διενεργήθηκαν, ανιχνεύθηκαν συνολικά 35 θετικοί σε κορωνοϊό επωφελούμενοι, οι οποίοι έχουν μεταφερθεί σε ειδικό χώρο απομόνωσης, σύμφωνα με το σχέδιο «ΑΓΝΟΔΙΚΗ». Εξ αυτών ένα μόνο θετικό κρούσμα έχει εμφανίσει συμπτώματα, ενώ τα υπόλοιπα 34 είναι ασυμπτωματικά.

Το ΚΥΤ Μόριας παραμένει από τις 2 έως και τις 15 Σεπτεμβρίου σε υγειονομικό αποκλεισμό (καραντίνα). Για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, απαγορεύεται ρητά η είσοδος και η έξοδος από τη δομή φιλοξενίας, ενώ η ΕΛ.ΑΣ. έχει ενισχυμένη παρουσία στο χώρο περιμετρικά του ΚΥΤ, για την τήρηση της απαγόρευσης της κυκλοφορίας καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.