Skip to main content

Γιαννιτσά: Διψήφιος αριθμός κρουσμάτων σε κονσερβοποιία

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Θετικοί στον κορωνοϊό διαγνώστηκαν περισσότεροι από δέκα εργαζόμενοι σε εργοστάσιο-κονσερβοποιία στα Γιαννιτσά Πέλλας, μετά τα τεστ στα οποία υποβλήθηκαν σε δύο νοσοκομεία της Βόρειας Ελλάδας.

Οι ασθενείς είναι τώρα σε κατ’ οίκον απομόνωση.

Ήδη από τον ΕΟΔΥ έχει κινηθεί η διαδικασία ιχνηλάτησης των επαφών όλων των εργαζομένων.

Το εργοστάσιο απασχολεί 680 εργαζόμενους, κυρίως εποχικούς, που μετακινούνται μαζικά με λεωφορεία στους νομούς Κιλκίς, Ημαθίας, Πιερίας και Θεσσαλονίκης.

Στο επίκεντρο των ελέγχων βρίσκονται η Γουμένισσα, τα Γιαννιτσά και η Κατερίνη.

naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.