Λύσεις στο θέμα των παιδιών που έμειναν εκτός των δημοτικών και βρεφονηπιακών σταθμών για τη σχολική χρονιά 2016 – 2017 θα αναζητηθούν την Τρίτη σε σύσκεψη υπό τον υπουργό Εσωτερικών Παναγιώτη Κουρουμπλή.
Στη σύσκεψη θα συμμετέχουν η αναπληρώτρια υπουργός Εργασίας Θεανώ Φωτίου και η ηγεσία της ΚΕΔΕ.
Σε ανακοίνωσή της η ΚΕΔΕ, τονίζει, ότι «παραμένει αυστηρά προσηλωμένη στην πάγια θέση της πως δεν πρέπει κανένα παιδί να μείνει εκτός των δημοτικών παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμών».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












