Σε βλάβη ενός μετασχηματιστή του δικτύου διανομής στο Κέντρο Υπερυψηλής Τάσης Παλλήνης, που είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια τροφοδότησης φορτίων, οφείλεται το μπλακ άουτ που επηρέασε πολλές περιοχές της Αττικής, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΑΔΜΗΕ.
Σύμφωνα με τον ΑΔΜΗΕ οι ενέργειες για την αποκατάσταση ξεκίνησαν αμέσως και αναμένεται η σταδιακή τροφοδότηση των φορτίων το αμέσως επόμενο διάστημα.
naftemporiki.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












