Νέα 24ωρη απεργία πραγματοποιούν σήμερα οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), διεκδικώντας δεδουλευμένα δύο μηνών.
Κατά τη διάρκεια της σημερινής απεργίας θα κυκλοφορήσουν ελάχιστα λεωφορεία με προσωπικό ασφαλείας.
Κανονικά θα λειτουργήσει η νυκτερινή λεωφορειακή γραμμή 78Ν «ΚΤΕΛ – Αεροδρόμιο», όπως, επίσης, το ειδικά διασκευασμένο λεωφορείο για τη δωρεάν μετακίνηση των ΑμΕΑ.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












