Πιστώθηκαν στους λογαριασμούς των εργαζομένων του ΟΑΣΘ τα δεδουλευμένα του μηνός Ιουνίου, ήτοι 3 εκατ. ευρώ περίπου, όπως επισήμανε μιλώντας στο ΑΜΠΕ ο πρόεδρος του συνδικάτου των 2.300 εργαζομένων του οργανισμού, Δημήτρης Τσερμενίδης.
Αναφορικά με την καταβολή των δεδουλευμένων στους εργαζομένους του ΟΑΣΘ για τον μήνα Ιούλιο, ο κ. Τσερμενίδης τόνισε: «Είμαστε σε επαφή με τη διοίκηση του οργανισμού και εκτιμώ ότι το θέμα θα διευθετηθεί άμεσα».
Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












