Skip to main content

ΟΑΣΘ: Πληρώθηκαν τα δεδουλευμένα Ιουνίου οι εργαζόμενοι

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Πιστώθηκαν στους λογαριασμούς των εργαζομένων του ΟΑΣΘ τα δεδουλευμένα του μηνός Ιουνίου, ήτοι 3 εκατ. ευρώ περίπου, όπως επισήμανε μιλώντας στο ΑΜΠΕ ο πρόεδρος του συνδικάτου των 2.300 εργαζομένων του οργανισμού, Δημήτρης Τσερμενίδης.

Αναφορικά με την καταβολή των δεδουλευμένων στους εργαζομένους του ΟΑΣΘ για τον μήνα Ιούλιο, ο κ. Τσερμενίδης τόνισε: «Είμαστε σε επαφή με τη διοίκηση του οργανισμού και εκτιμώ ότι το θέμα θα διευθετηθεί άμεσα».

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.