Skip to main content

ΗΠΑ: Ξεπέρασαν τις 400.000 οι θάνατοι από τον κορωνοϊό

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Οι ΗΠΑ ξεπέρασαν ένα ακόμη θλιβερό φράγμα στην πανδημία του νέου κορωνοϊού, την παραμονή της ορκωμοσίας του εκλεγμένου προέδρου Τζο Μπάιντεν, με τουλάχιστον 400.000 ανθρώπους να έχουν χάσει τη ζωή τους εξαιτίας της νόσου, σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο Τζονς Χόπκινς.

Το όριο των 300.000 θανάτων ξεπεράστηκε πριν από περίπου ένα μήνα, στα μέσα Δεκεμβρίου.

Η χώρα καταμετρά συνολικά 400.022 θανάτους και τουλάχιστον 24,1 εκατομμύρια κρούσματα.

Σύμφωνα με τους επίσημους απολογισμούς, σε απόλυτους αριθμούς οι ΗΠΑ είναι μακράν η πιο πληγείσα χώρα στον κόσμο.

Πηγές: ΑΜΠΕ, AFP, Sputnik

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.