Περί τους 560 επιπλέον στρατιώτες θα στείλουν οι ΗΠΑ στο Ιράκ για τη διευκόλυνση της μάχης ενάντια στο Ισλαμικό Κράτος για την ανακατάληψη της Μοσούλης από τις ιρακινές δυνάμεις, ανακοίνωσε ο Αμερικανός υπουργός Άμυνας Ας Κάρτερ.
Κάποιοι εξ αυτών θα στεγαστούν στην αεροπορική βάση Καγιάρα, την οποία οι ιρακινές δυνάμεις ανακατέλαβαν το Σάββατο, κοντά στην πόλη.
Το σύνολο των Αμερικανών στρατιωτικών που σταθμεύουν στο Ιράκ θα διαμορφωθεί στις 4.650.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












