Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την υπερφορολόγηση των επιχειρήσεων θα πραγματοποιήσει αύριο η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εστιατορικών και Συναφών Επαγγελμάτων (ΠΟΕΣΕ) στην Αθήνα στην Πλατεία Κλαυθμώνος (πεζόδρομος Κοραή) στις 19:00.
Το διοικητικό συμβούλιο της ΠΟΕΣΕ αποφάσισε να καλέσει τα σωματεία – μέλη της σε κινητοποίηση με τοπικές συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας «για να δώσουν όλοι οι επαγγελματίες το παρόν και να ενισχύσουν τη φωνή του κλάδου αντιδρώντας στην αύξηση του ΦΠΑ στην εστίαση».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












