Skip to main content

Σε 24ωρη απεργία προβαίνει την Τετάρτη η ΠΟΕ – ΟΤΑ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την πραγματοποίηση 24ωρης πανελλαδικής απεργίας στις υπηρεσίες των δήμων αποφάσισε για την Τετάρτη, ημέρα ψήφισης στη Βουλή των νέων μέτρων, η εκτελεστική επιτροπή της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΠΟΕ-ΟΤΑ).

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, το συνδικαλιστικό κίνημα και το επόμενο χρονικό διάστημα θα αγωνιστεί για την ανατροπή των πολιτικών λιτότητας που χάνονται σε ένα βαρέλι δίχως πάτο.

Θα αγωνιστεί, συνεχίζει, με συνέπεια για τη διαγραφή του χρέους, ως τη μόνη προοπτική για την έξοδο από το σπιράλ του θανάτου, που με απόφαση και αυτής της κυβέρνησης παραμένουμε.

 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.