Skip to main content

Νοσοκομείο Μυτιλήνης: Τι αναφέρει για το θάνατο της 36χρονης γιατρού

Εχασε τη ζωή της μετά τον τοκετό

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Για επιπλοκές που παρουσιάστηκαν κάποιες ημέρες μετά τον τοκετό κάνει λόγο το νοσοκομείο Μυτιλήνης σε ανακοίνωση για τον θάνατο της 36χρονης γιατρού, παραπέμποντας ωστόσο για τα ακριβή αίτια στα πορίσματα της νεκροψίας – νεκροτομής και των λοιπών ελέγχων.

Στην ανακοίνωση του Νοσοκομείου αναφέρεται:

«Η ιατρός Μ.Π., ετών 36, πρωτότοκος, γέννησε με φυσιολογικό τοκετό (μη επεμβατικό) στην 39η εβδομάδα την Παρασκευή 19.6.2026 στις 16:00 μμ ένα υγιέστατο θήλυ νεογνό. Τις επόμενες ημέρες παρουσίασε επιπλοκές και μεταφέρθηκε στην ΜΕΘ το πρωί της Δευτέρας 22.6.2026. Κατόπιν διακομίσθηκε την Τρίτη 23.6.2026 στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αττικόν για περαιτέρω αντιμετώπιση.

«Είμαστε βαθύτατα συντετριμμένοι από την απώλεια αυτή, οι γιατροί της Μαιευτικής-Γυναικολογικής Κλινικής αλλά και όλο το ιατρικό, νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό του ΓΝ Μυτιλήνης.

Παράλληλα, το Νοσοκομείο έχει ήδη κινήσει τις προβλεπόμενες διαδικασίες για τη διερεύνηση όλων των συνθηκών του περιστατικού.

Τα ακριβή αίτια του θανάτου αναμένεται να διευκρινιστούν μετά την ολοκλήρωση της νεκροψίας-νεκροτομής και των λοιπών προβλεπόμενων ελέγχων» αναφέρεται στην ανακοίνωση η οποία καταλήγει:

«Η Διοίκηση του Νοσοκομείου, η Ιατρική Υπηρεσία, καθώς και το σύνολο του ιατρικού, νοσηλευτικού και λοιπού προσωπικού εκφράζουν τα ειλικρινή τους συλλυπητήρια προς την οικογένεια και τους οικείους της εκλιπούσας».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.