Πριν το τέλος του καλοκαιριού αναμένεται η πιλοτική εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, που θα ξεκινήσει από τα λεωφορεία και μέχρι το τέλος του χρόνου αναμένεται να εφαρμοστεί σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Αθήνα.
Αυτό δήλωσε, μιλώντας στην ΕΡΤ, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρ. Σπίρτζης, προσθέτοντας ότι με το ηλεκτρονικό εισιτήριο οι επιβάτες θα πληρώνουν ανάλογα με την απόσταση που θα διανύουν.
Παράλληλα επανέλαβε ότι οι αστικές συγκοινωνίες δεν πρόκειται να ιδιωτικοποιηθούν.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












