Ο υπουργός Εθνικής ‘Αμυνας Νίκος Παναγιωτόπουλος θα συμμετάσχει αύριο, Τρίτη 1 Ιουνίου, στη σύνοδο των υπουργών Αμύνης του ΝΑΤΟ που θα πραγματοποιηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης.
Όπως ανακοινώθηκε, αντικείμενο της συνεδρίασης είναι η προετοιμασία της προσεχούς συνόδου κορυφής, με τη συμμετοχή των ηγετών των χωρών – μελών της Βορειοατλαντικής Συμμαχίας, που θα λάβει χώρα στις Βρυξέλλες στις 14 Ιουνίου.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












