«Το λιμάνι και το θαλάσσιο μέτωπο της Πάτρας αποδίδεται στους πολίτες και δεν ιδιωτικοποιείται, όπως κάποιοι θα ήθελαν», δήλωσε ο υπουργός Επικρατείας Αλέκος Φλαμπουράρης.
Υπενθυμίζεται ότι χθες ανακοινώθηκε ο οδικός χάρτης των ενεργειών για τη μετατροπή της προσωρινής σύμβασης παραχώρησης του θαλασσίου μετώπου της Πάτρας σε οριστική.
Με αφορμή την παραχώρηση ο κ. Φλαμπουράρης διευκρίνισε τα ακόλουθα:
«Όπως είναι γνωστό, στις 24/01/12 υπογράφηκε η προσωρινή σύμβαση παραχώρησης του λιμανιού της Πάτρας μεταξύ Δήμου Πατρέων και Οργανισμού Λιμένος Πατρών.
Η κυβέρνηση χθες ανακοίνωσε τον οδικό χάρτη των ενεργειών με βάση τις οποίες θα υλοποιηθεί η δέσμευση του Πρωθυπουργού για την μετατροπή αυτής της προσωρινής σύμβασης παραχώρησης στο δήμο Πατρών, σε οριστική».
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












