Η Περιφέρεια σφράγισε το εστιατόριο στα Άσπρα Σπίτια έπειτα από το περιστατικό μαζικής τροφικής δηλητηρίασης του περασμένου Σαββάτου.
Έπειτα από απόφαση του Περιφερειάρχη Κώστα Μπακογιάννη, οι επόπτες της Περιφερειακής Ενότητας Βοιωτίας συνέλεξαν δείγματα προϊόντων του εστιατορίου αλλά και προμηθευτών αυτού, στο πλαίσιο του υγειονομικού ελέγχου, τα οποία στάλθηκαν στο ΚΕΕΛΠΝΟ.
Το κατάστημα σφραγίστηκε με απόφαση της Αντιπεριφερειάρχη Βοιωτίας Φανής Παπαθωμά μέχρι να εξαχθούν τα αποτελέσματα των ελέγχων από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












