Στην αγορά του χώρου που βρίσκεται δίπλα από το γήπεδο του Παναθηναϊκού και επί χρόνια λειτουργούσε ως βενζινάδικο, προχωρά ο δήμος Αθηναίων, προκειμένου να τον μετατρέψει σε χώρο πρασίνου.
Ο χώρος είναι ιδιοκτησίας της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, η οποία συμφωνεί στην πώληση.
Τη σχετική απόφαση έλαβε στη συνεδρίασή του την Πέμπτη το δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












