Το τμήμα Αναπηρικής Πολιτικής και το τμήμα Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ προσκαλούν όλες και όλους την Τρίτη 25 Μαΐου, στις 18.00, στην ανοιχτή διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα: «Αναπηρία και ανισότητες σε καιρό πανδημίας».
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στην εκδήλωση θα παρέμβει ο Τομεάρχης Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, βουλευτής και τέως Υπ. Υγείας Ανδρέας Ξανθός και θα συνομιλήσουν:
- μέλη του αναπηρικού κινήματος
- η αναπλ. Τομεάρχης Κοινωνικής Αλληλεγγύης και βουλεύτρια, Θεανώ Φωτίου
- ο ευρωβουλευτής GUE/NGL, μέλος επιτροπών LIBE & EMPL, Κώστας Αρβανίτης
- η συντονίστρια του τμήματος Αναπηρικής πολιτικής, Καίτη Θεοχάρη
- ο συντονιστής του τμήματος Αναπηρικής πολιτικής, Αντώνης Ρέλλας
Την εκδήλωση θα προλογίσει και συντονίσει η δημοσιογράφος Όλγα Στέφου.
Η εκδήλωση θα μεταδοθεί ζωντανά μέσα από την ιστοσελίδα Left.gr και το YouTube του Τμήματος Αναπηρικής Πολιτικής. https://www.youtube.com/channel/UCFixcWX4tzcPj3p4vAC6jZA
Θα πραγματοποιηθεί ταυτόχρονη απόδοση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












