Υπό συνεχή βροχόπτωση πραγματοποιήθηκε το αποψινό συλλαλητήριο στη Θεσσαλονίκη, για την πρόσφατη συμφωνία των Πρεσπών μεταξύ Ελλάδας και ΠΓΔΜ.
Οι διαδηλωτές συγκεντρώθηκαν μπροστά από το υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης, κρατώντας ελληνικές σημαίες.
Δεν έλλειψαν μάλιστα, τα συνθήματα υπέρ της ελληνικότητας της Μακεδονίας και εναντίον της συμφωνίας των Πρεσπών.
Μετά το τέλος του συλλαλητηρίου, πραγματοποιήθηκε πορεία στους κεντρικούς οδικούς άξονες της συμπρωτεύουσας.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












