Skip to main content

Υπό βροχόπτωση το αποψινό συλλαλητήριο για τη Μακεδονία

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Υπό συνεχή βροχόπτωση πραγματοποιήθηκε το αποψινό συλλαλητήριο στη Θεσσαλονίκη, για την πρόσφατη συμφωνία των Πρεσπών μεταξύ Ελλάδας και ΠΓΔΜ.

Οι διαδηλωτές συγκεντρώθηκαν μπροστά από το υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης, κρατώντας ελληνικές σημαίες.

Δεν έλλειψαν μάλιστα, τα συνθήματα υπέρ της ελληνικότητας της Μακεδονίας και εναντίον της συμφωνίας των Πρεσπών.

Μετά το τέλος του συλλαλητηρίου, πραγματοποιήθηκε πορεία στους κεντρικούς οδικούς άξονες της συμπρωτεύουσας.

naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ

  

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.