Skip to main content

ΑΔΕΔΥ προς Χατζηδάκη: Να παραταθεί η θητεία διοικητικών οργάνων συνδικαλιστικών οργανώσεων

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Παράταση θητείας διοικητικών οργάνων των συνδικαλιστικών οργανώσεων για ένα χρόνο, ζητά με επιστολή της προς τον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κ. Χατζηδάκη, η ΑΔΕΔΥ, τονίζοντας ότι είναι αδύνατο, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού να πραγματοποιηθούν οι γενικές συνελεύσεις των εργαζομένων. 

Συγκεκριμένα, η ΑΔΕΔΥ αναφέρει ότι: 

“Με το άρθρο 72 του Ν. 4756/2020 (ΦΕΚ 235/26-11-2020), παρατάθηκε η θητεία των διοικητικών οργάνων των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εργαζομένων, μέχρι 30/06/2021. Επειδή είναι αδύνατο, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού να πραγματοποιηθούν οι γενικές συνελεύσεις των εργαζομένων, η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., ομόφωνα, ζητά να δοθεί παράταση της θητείας των οργάνων μέχρι 31/12/2021.

Ταυτόχρονα, επισημαίνουμε τις ιδιαιτερότητες που υπάρχουν σε Ομοσπονδίες όπως οι εκπαιδευτικές (ΔΟΕ, ΟΛΜΕ) όπου γι΄ αυτές και για να μη διαταραχθεί η εκπαιδευτική διαδικασία στο μέσον της χρονιάς, προτείνουμε να δοθεί παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή, μέχρι 30/06/2022″. 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.