Skip to main content

Στάση εργασίας σε μετρό, ΗΣΑΠ και τραμ την Παρασκευή

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ακινητοποιημένοι θα μείνουν την ερχόμενη Παρασκευή, από τις 10:00 έως τις 14:00, οι συρμοί του τραμ και από τις 12:00 έως τις 18:00 οι συρμοί του μετρό και του ΗΣΑΠ.

Την απόφαση αυτή πήρε το δ.σ. του Σωματείου Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής για την πραγματοποίηση έκτακτης γενικής συνέλευσης.

Από την πλευρά του το Σωματείο Ηλεκτροδηγών Αττικό Μετρό και οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ θα πραγµατοποιήσουν στάση εργασίας προκειµένου να πραγµατοποιήσουν και αυτοί γενική συνέλευση των µελών του.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.