Skip to main content

«Πράσινο φως» από Σπίρτζη για πέντε νέους κόμβους στην Παλαιά Εθνική Αθηνών-Κορίνθου

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τη δημιουργία πέντε νέων κόμβων στην Παλαιά Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου ενέκρινε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, έπειτα κι από σχετικό αίτημα του αντιπεριφερειάρχη Δυτικής Αττικής, Γιάννη Βασιλείου, για την ασφαλέστερη οδήγηση των διερχόμενων οχημάτων.

Οι πέντε αυτοί νέοι κόμβοι είναι:

– Στο ύψος της οδού Πλάτωνος, στην έξοδο των οχημάτων του ΤΙΤΑΝ.

– Μετά τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, στρίβοντας αριστερά με κατεύθυνση προς Μέγαρα.

– Στην έξοδο της Νέας Περάμου, στη συμβολή με τη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου.

– Στο ύψος των ΚΤΕΛ Μεγάρων, με κατεύθυνση προς Αλεποχώρι.

– Με κατεύθυνση προς Μέγαρα, στη στροφή προς Πάχη Μεγάρων.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στις 500.000 ευρώ, με χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, αποκλειστικά για τη βελτίωση του συγκοινωνιακού οδικού δικτύου της Παλαιάς Εθνικής Οδού Αθηνών-Κορίνθου.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.