Η Αυστραλία έχει μπορέσει πρακτικά να εξαλείψει την πανδημία του κορωνοϊού τουλάχιστον σε ορισμένα τμήματα της επικράτειάς της, έκρινε σήμερα ο επικεφαλής των ιατρικών υπηρεσιών της χώρας.
Την τελευταία εβδομάδα, οι αυστραλιανές αρχές κατέγραψαν 38 επιβεβαιωμένα κρούσματα σε όλη τη χώρα, δήλωσε ο Μπρένταν Μέρφι απευθυνόμενος σε δημοσιογράφους στην Καμπέρα. Τα περισσότερα από τα κρούσματα, σύμφωνα με τον δημόσιο λειτουργό, ήταν ταξιδιώτες που επέστρεψαν έχοντας μολυνθεί από τον SARS-CoV-2 στο εξωτερικό και έχουν ήδη τεθεί σε καραντίνα σε ξενοδοχεία.
Πηγές: ΑΜΠΕ, Reuters
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












