Skip to main content

Η πανδημία «έχει εξαλειφθεί» σε κάποια τμήματα της Αυστραλίας

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η Αυστραλία έχει μπορέσει πρακτικά να εξαλείψει την πανδημία του κορωνοϊού τουλάχιστον σε ορισμένα τμήματα της επικράτειάς της, έκρινε σήμερα ο επικεφαλής των ιατρικών υπηρεσιών της χώρας.

Την τελευταία εβδομάδα, οι αυστραλιανές αρχές κατέγραψαν 38 επιβεβαιωμένα κρούσματα σε όλη τη χώρα, δήλωσε ο Μπρένταν Μέρφι απευθυνόμενος σε δημοσιογράφους στην Καμπέρα. Τα περισσότερα από τα κρούσματα, σύμφωνα με τον δημόσιο λειτουργό, ήταν ταξιδιώτες που επέστρεψαν έχοντας μολυνθεί από τον SARS-CoV-2 στο εξωτερικό και έχουν ήδη τεθεί σε καραντίνα σε ξενοδοχεία.

Πηγές: ΑΜΠΕ, Reuters

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.