Η επανέναρξη μαχών στην ανατολική Ουκρανία έχει στόχο να πλήξει την ειρήνη, σημείωσε ο υπουργός Εξωτερικών της Ρωσίας, Σεργκέι Λαβρόφ.
Από το βράδυ της Τρίτης, στη Μαργίνκα, στην ουκρανική επαρχία του Ντονέτσκ, έχουν αρχίσει εκ νέου μάχες ανάμεσα στον ουκρανικό στρατό και τους φιλορώσους αποσχιστές, οι οποίοι ενισχύονται υλικά, διοικητικά και πολιτικά από τη Ρωσία.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












