Έκθεση φωτογραφίας για τα 20 χρόνια από τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου θα οργανώσει η Βουλή. Συγκεκριμένα το Ίδρυμα της Βουλής αποφάσισε να πραγματοποιηθεί επετειακή έκθεση φωτογραφίας για τον Ανδ. Παπανδρέου.
Παράλληλα η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Φώφη Γεννηματά με επιστολή της προς τον πρόεδρο της Βουλής Νίκο Βούτση ζητά ως «αυτονόητο χρέος του Κοινοβουλίου να προηγηθεί» ειδική συνεδρίαση σε επίπεδο αρχηγών ή εκπροσώπων κομμάτων και μετά «παρουσία όλων μας, τα εγκαίνια της έκθεσης που οργανώνει η Βουλή».
Η Φ. Γεννηματά χαρακτηρίζει ως «ιδιαίτερα θετική» την πρωτοβουλία του Ιδρύματος της Βουλής.
Naftemporiki.gr
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












