Ο ηγέτης της Βόρειας Κορέας, ο Κιμ Γιονγκ Ουν χαρακτήρισε τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής «τον μεγαλύτερο εχθρό» και είπε ότι η Ουάσινγκτον θα πρέπει να εγκαταλείψει τις εχθρικές πολιτικές της για τη βελτίωση των σχέσεων των δύο χωρών, σύμφωνα με το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων KCNA.
Μιλώντας σε ένα κομματικό συνέδριο στην Πιονγιάνγκ, ο Κιμ Γιονγκ Ουν τόνισε ότι η πολιτική των ΗΠΑ απέναντι στη Βόρεια Κορέα δεν θα αλλάξει ανεξάρτητα από το ποιος είναι ο ένοικος του Λευκού Οίκου.
Πηγές: ΑΜΠΕ, Reuters
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












